Fashion Days, unul dintre cei mai mari retaileri online de modă din România, a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de peste 325 milioane lei, în creștere cu 30% față de 2018, iar în ultimul semestru a trecut pentru prima dată pe profit.
Clienții au plasat circa 1,7 milioane comenzi, cu peste 20% mai multe ca în 2018. Media comenzilor anuale pentru fiecare client a depășit cifra 4, în timp ce media numărului de produse este de 8 articole. Coșul mediu a păstrat, de asemenea, trendul pozitiv și a ajuns la aproximativ 350 lei.
Easybox este opțiunea de livrare cea mai rapida și cu cea mai mare creștere, 25% dintre comenzile Fashion Days plasate în București și Ilfov fiind livrate în cele peste 130 de lockere.
În 2020, Fashion Days va susține ritmul de creștere impus de anul precedent și își propune încă o dată creșterea veniturilor cu peste 30% și consolidarea profitabilitații.
Fondată în 2009 de către antreprenori elvețieni, compania Fashion Days s-a extins rapid și operează în prezent în România, Bulgaria și Ungaria. Din 2015, Fashion Days este parte a grupului eMAG.
eMAG este administrat de Dante International, acționarii companiei fiind grupul sud-african Naspers și omul de afaceri Iulian Stanciu, cu o participație sub 20%.