Farmec, cel mai important producător român de cosmetice, deschide un nou magazin Gerovital la București, în centrul comercial Veranda Mall, fiind al treilea la nivel național. Primele două sunt situate în București și Constanța.
Noul magazin Gerovital are o suprafață totală de 34 de metri pătrați și a necesitat o investiție de peste 60.000 de euro. Magazinul cuprinde toate produsele din gamele Gerovital și Aslavital, dar și consultanță legată de acestea.
Deschiderea magazinului Gerovital din Veranda face parte din strategia Farmec de îmbunătățire și modernizare a rețelei de magazine în țară. În prezent, rețeaua Farmec numără 8 puncte de distribuție în Cluj, București, Argeș, Sibiu, Brașov și Neamț și 3 puncte de lucru în Baia Mare, Craiova și Focșani. În acest moment, Farmec are 11 magazine proprii în Cluj Napoca (3 magazine), Timișoara, Arad, Târgu-Mureș, Sibiu, Constanța, Brașov și București.
CITEȘTE ȘI Cosmeticele Gerovital, cu vânzări de 13,5 mil. euro anual, sunt pariul Farmec pentru creșterea exporturilorBrandul Gerovital, moștenire a profesorului Ana Aslan, reunește game recunoscute internațional și atent create pentru îngrijirea părului, a pielii și a tenului, printre care se numără Gerovital H3, Gerovital Tratament Expert, Gerovital Plant, Gerovital Men și Gerovital Sun.
Produsele AslaVital pentru îngrijirea tenului au la bază argilă provenită din Munții Pădurea Craiului.
Farmec Cluj-Napoca a avut în 2015 vânzări de 172,5 milioane de lei (38,8 milioane euro) în creștere cu aproape 14% față de cele 152,1 milioane de lei (34,1 milioane de euro) înregistrate în anul precedent. Compania a înregistrat anul trecut un profit de 14 milioane de lei (3,1 milioane de euro) aproape dublu față de câștigul raportat în anul precedent.
Printre principalii competitori ai companiei se numără Cosmetic Plant, Elmiplant, Gerocossen.