Retailerul american de articole sportive Fanatics a achiziționat compania de articole sportive Mitchell & Ness, cu o istorie de 118 ani, cunoscută pentru tricourile și îmbrăcămintea de stradă, împreună cu rapperul american Jay-Z și alte celebrități, transmite Reuters, preluată de News.ro.
Acordul evaluează pe Mitchell & Ness la 250 de milioane de dolari, potrivit unor surse familiare cu problema.

Compania a obținut anul trecut vânzări de 350 de milioane de dolari și un profit de 70 de milioane de dolari, au spus sursele.
Fanatics va deține 75% din Mitchell & Ness, restul revenind grupului de celebrități între care se află și rapperul Meek Mill, partenerul de afaceri al lui LeBron James Maverick Carter și familia D'Amelio, faimoasă pe TikTok, potrivit surselor.

Inițiativa este cea mai recentă dintr-o serie de eforturi ale Fanatics de a-și extinde afacerile. Compania a achiziționat luna trecută afacerea cu cartonașe de schimb și obiecte de colecție a Topps, pentru aproximativ 500 de milioane de dolari, dobândind drepturi exclusive pentru Major League Baseball.
Fanatics a anunțat într-un comunicat că Mitchell & Ness va funcționa ca o divizie separată, iar directorul general Kevin Wulff va continua să conducă brandul.
Fondată în 1904, Mitchell & Ness a încheiat acorduri cu mai multe proprietăți sportive, inclusiv Asociația Națională de Baschet, Liga Națională de Fotbal și MLB.