Gigantul american de articole sportive Under Armour, al doilea în domeniu din SUA, după Nike, intră în România cu două magazine proprii care vor fi deschise în centrele comerciale bucureștene Băneasa Shopping City și Mega Mall.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
Brandul american intră pe piața locală printr-o firmă care deține drepturile de distribuire a produselor Under Armour și care a angajat deja personal în România care să se ocupe de campanii de retail marketing și social media pentru Under Armour.
Kasparov vine în premieră în România. Detalii AICI
Firma care deține dreptul de distribuție a brandului Under Armour va deschide câte un magazin propriu în cele două centre comerciale.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Reprezentanți ai firmei având dreptul de distribuție au declarat pentru Profit.ro că magazinele vor fi deschise până la sfârșitul acestui an și vor comercializa exclusiv articole sub brandul Under Armour, magazinele care urmează să fie deschise fiind de tipul monobrand stores.
La acest moment, brandul Under Armour poate fi cumpărat în România doar prin intermediul unor retaileri online.
Brandul a fost fondat în 1996 și aparține unui tânăr de 45 de ani, Kevin Plank, astăzi cu o avere de 1,6 miliarde dolari. El a făcut parte și din Consiliul oamenilor de afaceri creat la preluarea mandatului de președintele american Donald Trump, demisionând însă în luna august.
CITEȘTE ȘI După nici 2 ani, miliardarul Warren Buffett a desființat abrupt prima sa afacere directă în RomâniaAnul trecut, Under Armour a avut încasări de 4,8 miliarde dolari, cu 22% mai mult decât în anul precedent, așteptând pentru acest an venituri de 5,4 miliarde dolari.
În acest an, presa britanică a anunțat că Under Armour se pregătește să ia locul Nike, de anul viitor, ca sponsor principal indicat pe tricourile jucătorilor de fotbal de la Manchester City, după ce inițial a sponsorizat clubul Tottenham, ambele din prima ligă engleză.