Iulian Stanciu, proprietar Flanco, Atelierele Pegas și NOD și acționar Dante Internațional, administratorul eMAG, cel mai mare retailer local online, a decis să iasă din acționariatul Berăria H, care deține cea mai mare Beer Hall/ Bier Halle din Europa, în suprafață totală de 5.000 metri pătrați în Parcul Herăstrău din Capitală. Șeful eMAG a declarat pentru Profit.ro că Berăria H a devenit un brand solid, unde nu mai poate adăuga valoare, și că se va concentra pe dezvoltarea eMAG.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
"Am ajutat la construcția unui brand solid, un proiect inovator care a devenit o afacere matură și consolidată operațional. Este meritul lui Vlad (Dumitru Vlad Vasile - n.r.), partenerul meu, care a pus multă pasiune și muncă în acest proiect. El a preluat participarea mea și va duce mai departe proiectul. Am nevoie de focus pentru dezvoltarea eMAG, iar Beraria H este o afacere puternică unde eu nu mai pot adăuga valoare. Sunt mulțumit că am putut ajuta și sunt convins că proiectul va merge mai departe construind ceva unic pentru piața locală în care activează", a afirmat Stanciu.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Potrivit datelor Profit.ro, Stanciu a cesionat către Dumitru un pachet de acțiuni reprezentând 25% din acțiunile Berăria H. Prețul transferului nu a fost dat publicității.
În urma tranzacției, Dumitru deține 75% din acțiuni, iar diferența revine Mariei Ioana Iancu - 25%.
Berăria a fost deschisă în toamna anului 2014 de Vlad Dumitru, Iulian Stanciu (șeful eMag) și Maria Ioana Iancu cu o investiție de 3 milioane euro.
CITEȘTE ȘI eMAG câștigă o licitație STS. La procedură au depus oferte și Telekom, Gersim sau VodafoneLocalul este situat în Pavilionul H din Parcul Herăstrău, care până în februarie 2014 a găzduit magazine de haine și de alimente.
Clădirea este deținută de Băneasa Investments, firmă controlată de Puiu Popoviciu, care are și centrul comercial Băneasa Shopping City.
În 2019, afacerile au crescut de la 34,7 milioane de lei la 39,1 milioane de lei, în timp ce profitul net s-a înjumătățit, la 3,04 milioane de lei.