Mohammad Murad, cel mai mare hotelier din România, intră pe nișa de îmbrăcăminte și deschide astăzi un outlet la Otopeni, în urma unei investiții de 4 milioane de euro care include și un depozit la Băneasa. Magazinul, unde vor fi vândute haine și încălțăminte, este primul dintr-o serie de peste 15 unități pe care Murad vrea să le deschidă în următorul an și cu care vrea să atragă românii din mall-uri, promițând prețuri de patru ori mai mici.
Șefii celor mai mari bănci din România vor dezbate cu celebrul economist Nouriel Roubini starea reală a economiei și perspectivele izbucnirii unei noi crize. Te așteptăm la eveniment! Click pentru detalii și înregistrare
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
Denumit Brand's War, magazinul care va fi deschis astăzi are 3.000 de metri pătrați și a fost construit în vecinătatea aeroportului Otopeni. Murad spune că investiția în outlet și într-un depozit care îl deservește, situat în zona Băneasa, s-a ridicat la 4 milioane de euro.
"Până la anul vor fi peste 15 magazine în orașele mari ale țării, cu care vreau să ajung la afaceri de peste 30 de milioane de euro pe an. Voi extinde apoi conceptul și pe zonele de food, decorațiuni și mobilă. Așa cum am făcut ordine în turism, voi face și în zona de vestimentație. S-a dus vremea prețurilor de 1.000 - 2.000 de lei pentru o haină. Totul va fi la un sfert de preț față de mall-uri", spune pentru Profit.ro Mohammad Murad.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Următorul magazin va fi deschis într-un interval de trei săptămâni tot în București, într-un spațiu de pe bulevardul Magheru, lângă hotelul Lido, iar al treilea va fi la Constanța. Omul de afaceri și-a propus ca cele peste 15 magazine pe care vrea să le deschidă într-un interval de un an și în care va investi mai mult de 15 milioane de euro să aibă, în total, vânzări anuale de peste 30 de milioane de euro.
Murad relatează că de mic a fost fascinat de haine și pantofi, pentru că a crescut într-o fabrică de confecții, reușind ca la vârsta de doar 11 ani să fie unul dintre cei mai buni angajați, cu jumătate de normă, din fabrica tatălui său. "Cu multe amintiri și multă pasiune, la 16 ani eram responsabil cu bunul mers al lucrurilor, în lipsa tatei. Eram și avocatul salariaților și îi învățam cum să ceară măriri de salariu, atunci când știam că sunt comenzi mari. De atunci au trecut peste 40 de ani, iar astăzi mă reîntâlnesc cu pasiunea pe care am purtat-o în suflet timp de patru decenii", spune Murad.
El a afirmat că în “Brands’s War”, un outlet multibrand, vor fi haine, încălțăminte și accesorii ale celor mai mari branduri din Europa si din Statele Unite.
"Sunt conștient că în România totul este mai scump! Fără justificare! Prețul oricărui produs cumpărat din mall-uri are în componenta sa, în proporție de 50%, chiria spațiului comercial respectiv. Cu aceasta afacere, pornită din pasiune, voi arăta că se poate și în România. Putem cumpăra și de aici îmbrăcăminte și încălțăminte la prețurile de afară, fără a mai fi nevoiți să călătorim în acest scop", mai spune Murad.
Mohammad Murad deține peste 5.000 de locuri de cazare pe litoral, în mai multe hoteluri din Năvodari, Mamaia, Jupiter, Olimp și Neptun. În paralel, omul de afaceri a preluat și două hoteluri emblemă ale turismului românesc, hotelul Lido din București și complexul Amfiteatru-Panoramic-Belvedere din Olimp, tranzacții anunțate în premieră de Profit.ro.
CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Cea mai mare fabrică de prosoape din România - închisă. Un grup turc o înlocuiește cu peste 600 de apartamenteTot el a cumpărat și hotelul Prahova din Neptun, de la frații Micula. El mai are încă trei hoteluri în București, care funcționează sub brandul Phoenicia.
Murad deține și lanțul de restaurante Spring Time și fabrica de conserve Mandy și o serie de restaurante cu profil libanez.
Omul de afaceri a construit în ultimii 10 ani circa 2.000 de locuințe în blocuri și vile în București și Constanța.