Celebrul lanț american de restaurante pentru copii Chuck E. Cheese, anunțat în premieră de Profit.ro ca pregătindu-și intrarea în România, a pus în așteptare lansarea, din cauza efectelor pandemiei COVID și ale războiului din Ucraina, noul termen avansat acum pentru deschiderea primei unități, în București, fiind luna decembrie.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
“Amânarea a fost determinată de pandemie – am așteptat o revenire completă - , dar și de război și întregul nou context global, pentru că sunt afectate livrările de produse. Avem, de exemplu, o întârziere de 4-6 luni în privința livrărilor de jocuri.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Am decis, împreună cu Chuck E. Cheese, să amânăm pentru decembrie deschiderea primului restaurant. Suntem puțin în stand by și așteptăm să vedem cum evoluează piața, nu doar în România”, a declarat pentru Profit.ro Gabriel Teodorescu, care deține alături de soția sa, Anda, master franciza pentru România.
El nu exclude o nouă amânare, pentru primul trimestru al anului viitor.
Planurile actuale prevăd deschiderea celui de-al doilea restaurant, tot în București, la un an distanță față de primul. În total, rețeaua ar urma să ajungă în câțiva ani la 5 restaurante, dintre care trei în Capitală.
În iunie 2021, Profit.ro a anunțat, în premieră, că lanțul american, cu peste 600 de restaurant pentru copii în SUA și alte 100 de unități în 15 țări din lume, pregătește intrarea în România, în franciză.
CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Omer Susli se pregătește să cumpere street mall-uri în New York după ce a rămas doar cu două magazine Homelux în România: Am însă 50 milioane euro pentru achiziții de centre comerciale și în România, sunt în negocieriInvestiția pentru o astfel de locație pornește de la 1,5 milioane de euro. Finanțarea primelor 5 Chuck E. Cheese va fi asigurată din surse proprii și un credit de investiții, spunea în iunie 2021 Gabriel Teodorescu, care deține, împreună cu soția sa, și firma Deziclean, furnizor de servicii profesionale de curățenie.
Brandul american are drept concept restaurante pentru copii, cu pizza și diverse aparate de joc, și a fost lansat pe piață în anul 1977.