Retailerul online evoMAG și-a propus o dublare, în acest an, a vânzărilor pe segmentul de business, care are o valoare medie a coșului de cumpărături cu 50% mai mare decât în cazul clienților persoane fizice, a anunțat luni compania, în cadrul unui comunicat de presă.
Pentru 2017, compania și-a fixat ca obiectiv ca vânzările către segmentul de business să ajungă la 35-40% din vânzările totale, estimate la 25 milioane euro, scrie News.ro.
"Am decis să investim mai mult în segmentul de business, oferind noi facilități, precum: termen de plată și limită de credit, oferte dedicate, consultanță, servicii de finanțare, prioritate în soluționarea situațiilor de service, livrare gratuită indiferent de valoarea comenzii, garanție extinsă pentru produsele achiziționate, înlocuirea produselor defecte pe perioada reparației acestora etc”, a declarat directorul general al evoMAG, Mihai Pătrașcu.
CITEȘTE ȘI Compania românescă de consultanță în marketing NNC Services a deschis un centru de servicii la VarșoviaPotrivit evoMAG, coșul mediu de cumpărături al companiilor este de 1.000 de lei, cu 50% mai mare față de valoarea comandată de cliențili persoane fizice.
evoMAG a avut anul trecut o cifră de afaceri de circa 22 milioane de euro și estimează afaceri de 25 milioane de euro pentru acest an. Principalii competitori ai companiei, pe piața retailului online de produse IT, sunt eMag, cel.ro, F64.ro și pcgarage.ro.