evoMAG anunță că inaugurează primele puncte de livrare a comenzilor online, în trei orașe, intenția companiei fiind să creeze o rețea de puncte de livrare la nivel național.
Serviciul este dezvoltat în parteneriat cu compania Coleto și, pentru început, vizează șase puncte de livrare, dintre care patru în București (Șoseaua Pipera, Bulevardul Timișoara, Tineretului și Ghencea), unul în Giurgiu și unul în Craiova.
„Ne dorim crearea unei rețele de puncte de livrare care să acopere întreaga țară, astfel că, în următoarele luni, vom crește numărul punctelor de livrare, atât prin dezvoltarea parteneriatului cu Coleto, cât și prin partenerierea cu alte companii. În paralel, purtăm discuții și cu o firmă de curierat, planul nostru fiind să încheiem anul 2017 cu peste 50 de puncte de livrare, extinse la nivel național”, spune Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG.
Electrocasnicele mari (frigidere, mașini de spălat, cuptoare încorporabile etc.) nu pot fi ridicate din punctele de livrare Coleto.
evoMAG este una dintre cele mai importante companii din industria de comerț electronic din România, fiind deținută de firma Evolution Prest Systems.
Pentru anul acesta, compania și-a propus o creștere a cifrei de afaceri de până la 25 de milioane de euro.
evoMAG a avut anul trecut o cifră de afaceri de aproximativ 22 de milioane de euro