eMAG, cel mai mare retailer online local, și-a propus pentru campania de reduceri Black Friday, programată pe 15 noiembrie, să vândă produse de peste 500 milioane de lei, cu 40 milioane de lei mai mult față de anul precedent, și să atragă 60.000 de clienți noi, a anunțat Iulian Stanciu, CEO-ul eMAG.
„Avem 3,5 milioane de produse la promoții și reduceri totale de 270 milioane de lei, iar anul acesta participă la promoții 8.000 de selleri din platforma eMAG Marketplace. Pentru Black Friday, anul acesta am investit 3 milioane de euro în IT, în servere, servicii de hosting, cloud și dezvoltare”, a spus Stanciu.
De altfel, conform informațiilor transmise de CEO, produsele comandate vor fi livrate până pe 28 noiembrie, 70% dintre comenzi fiind expediate în primele cinci zile.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
„Vrem o livrare rapidă și ne-am orientat în parteneriatul cu curierii pentru a găsi soluții pentru ca marfa să ajungă la clienți. Ne-am dat seama că cea mai mare problemă a clienților este nelivrarea în termen a produselor”, a mai spus Stanciu, arătând că vor lucra cu FAN Courier și Sameday și vor livra prin cele 250 easybox-uri eMAG, 650 de oficii ale Poștei România și prin cele 3 showroom-uri.
La promoții vor fi 70.000 de televizoare, 120.000 de telefoane mobile, 22.000 de laptopuri, 21.000 de frigidere, 15.000 de mașini de spălat, 200.000 de electrocasnice mici, 300.000 de produse fashion, printre care ceasuri, genți, încălțăminte, produse pentru iarnă, 150.000 de parfumuri și cosmetice, 400.000 de jocuri și jucării, 200.000 de anvelope, 400.000 de produse pentru casă și grădină și 50.000 de articole și echipamente sportive.
„Estimăm că vânzările vor depăși 500 milioane de lei și avem în plan să atragem 60.000 clienți noi, care nu au cumpărat niciodată de pe eMAG sau chiar online și trebuie să depășească barierele pe care și le-au impus. Credem că vom atinge obiectivul în proporție de 99%. Black Friday este o investiție pe termen lung, o investiție în achiziția de clienți și în creșterea notorietății comerțului online, prin distrugerea barierelor privind cumpărăturile online”, a mai spus Stanciu, adăugând că vânzările de Black Friday reprezintă 7-8% din vânzările totale ale companiei eMAG.
Printre produsele din oferta de Black Friday de anul acesta se numără un Ferrari GTC4 Lusso, având o reducere de 45.000 euro, de la 308.000 euro, bilete de avion, bilete la evenimente sportive precum Wimbledon, Roland Garros, Formula 1, Champions League, bilete la concerte și festivaluri, zboruri cu balonul, servicii medicale, abonamente medicale, abonamente de telefonie, cafele la Starbucks, bilete la parcuri de distracții locale și internaționale, aur, ceasuri și bijuterii de lux, pachete turistice, însumând 25.000 nopți de cazare în 15 țări.
La ediția de anul trecut, eMAG a vândut de Black Friday 1,28 milioane de produse, încasând peste 460 de milioane de lei.
eMAG este administrat de Dante International, acționarii companiei fiind grupul sud-african Naspers și omul de afaceri Iulian Stanciu, cu o participație puțin peste 20%.