ELBI Electric & Lighting, afaceri de 38 de milioane de euro din vânzarea produselor electrice în primele 9 luni ale anului

ELBI Electric & Lighting, afaceri de 38 de milioane de euro din vânzarea produselor electrice în primele 9 luni ale anului
scris 7 nov 2017

Compania românească ELBI Electric & Lighting a încheiat trimestrul trei cu o cifră de afaceri de 173 milioane de lei (38 milioane de euro), în creștere cu 8% față de perioada similară din 2016. La finalul anului trecut, ELBI a înregistrat vânzări de 52,1 milioane de euro provenite din activitățile aferente comercializării produselor electrice, dintr-un total de 84 de milioane de euro, cifră de afaceri înregistrată.

„Știm că diversitatea portofoliului și prețurile bune oferite clienților nu mai constituie singurele atuuri pentru a-ți păstra locul de referință ca opțiune de achiziție. Trăim vremuri dinamice, în care contează dacă poți livra acum, din stoc, între 3 și 10.000 de produse de același fel. De aceea, în mai puțin de un an, aproape ne-am dublat hub-urile logistice proprii, de la 26.000 de metri pătrați, la 45.500 metri pătrați, din care 22.000 metri pătrați suprafață acoperită. Investiția în centrele de depozitare a fost de 1.8 milioane de euro. Mai mult, avem în permanență pe stoc produse de peste 16 milioane de euro”, a declarat Dan Ovedenie, directorul de achiziții al companiei.

ELBI Electric & Lighting deservește peste 10.000 de clienți B2B la nivel național, atât din distribuția tradițională (magazine specializate și magazine universale), cât și din retailul modern (FMCG si DIY). O altă categorie de clienți o constituie firmele de construcții, de instalații, municipalități și instituții, arhitecți și electricieni.

Stratfor: Eșecul Guvernului de a răspunde îngrijorărilor populației subminează aspirațiile României pentru o mai mare integrare europeană CITEȘTE ȘI Stratfor: Eșecul Guvernului de a răspunde îngrijorărilor populației subminează aspirațiile României pentru o mai mare integrare europeană
Urmărește-ne și pe Google News

„Din analiza primelor 6 luni, peste 10% din vânzările noastre au venit din hipermarketurile DIY si FMCG. Distribuitorii naționali au generat 65% din venituri, iar 25% au provenit din proiectele speciale de instalații electrice, infrastructură rețele electrice, proiecte de iluminat, cu eficiență energetică crescută și management energetic”, a declarat Vasile Tiorean, directorul comercial al companiei.
 
În topul vânzărilor ELBI Electric & Lighting se înscriu în acest an sursele de iluminat (LED și convenționale), corpurile tehnice de iluminat, cablurile și sistemele de protecție. Dintre acestea, peste 40% din vânzări au fost generate de brandurile proprii, Total Green, Novelite, Solentis, Erste Lighting, Ittus - brand specializat în soluții de securitate și Inlet – cel mai nou brand din portofoliul ELBI.

Fondată în 1996, compania românească ELBI Electric & Lighting este unul dintre cei mai mari distribuitori naționali de produse electrice. Portofoliul companiei conține peste 16.000 de produse din categoriile: surse de iluminat, corpuri de iluminat tehnice, corpuri de iluminat decorative, cabluri, conductori și trasee electrice, automatizări, sisteme de protecție și avertizare. 

viewscnt
Afla mai multe despre
elbi electric & lighting