Compania Walt Disney și mai multe lanțuri de magazine americane vor organiza un eveniment ”Star Wars” pe 1 septembrie, la miezul nopții, pentru a lansa o colecție de jucării, cu câteva luni înainte de premiera următorului film din această franciză, ”The Last Jedi”, informează Reuters.
Această campanie de marketing, denumită ”Force Friday II”, reprezintă o continuare a campaniei prin care grupul Disney a promovat în 2015 cel mai recent film al francizei ”Star Wars”, intitulat ”The Force Awakens”, scrie News.ro.
Produsele ”Star Wars” au o contribuție importantă la succesul financiar al acestei serii cinematografice. Roboții BB-8, săbiile laser și alte produse conexe au făcut din ”Star Wars” prima franciză în topul celor mai bine vândute jucării din Statele Unite în 2015 și 2016, cu vânzări de 1,5 miliarde de dolari pe parcursul celor doi ani menționați, potrivit companiei NPD.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Evenimentul ”Force Friday II” va debuta la miezul nopții pe 1 septembrie.
Companiile Lego, Hasbro și alți producători vor lansa primele jucării, articole vestimentare, cărți și alte produse asociate filmului ”The Last Jedi”, atât online, cât și în magazinele lor din lumea întreagă. Noua colecție va fi comercializată și în marile lanțuri de magazine precum Wal-Mart Stores Inc, Target Corp , Toys R Us Inc (IPO-TOYS.N), Kohls Corp, Amazon.com Inc și Disney Stores.
Disney va încorpora tehnologii noi în produsele din gama ”Last Jedi”, așa cum a făcut-o în trecut cu una dintre cele mai populare jucării ale sale, robotul-druid BB-8.
Lungmetrajul ”The Last Jedi”, al optulea film din franciza ”Star Wars”, va avea premiera pe marile ecrane pe 15 decembrie.
Franciza cinematografică ”Star Wars”, creată de cineastul George Lucas, conține deocamdată șapte filme SF, cu o acțiune plasată într-o galaxie îndepărtată.
În anul 2012, studiourile Disney au cumpărat franciza ”Star Wars” de la Lucasfilm, compania de producție deținută de George Lucas, cu suma de 4,06 miliarde de dolari.