Disney va închide cel puțin 60 dintre magazinele sale din America de Nord anul acesta, pentru a se concentra pe activitățile de vânzare online, informează AFP.
Aceste închideri nu vor fi însă decât o primă etapă, numărul 1 mondial din industria divertismentului precizând că intenționează să "reducă semnificativ punctele sale fizice de vânzare" pentru a dezvolta comerțul electronic. "Comportamentul consumatorului s-a orientat spre cumpărături pe internet și, în același timp, pandemia a schimbat ceea ce se așteaptă consumatorii de la un retailer", a declarat Stephanie Young, responsabilă din cadrul Disney, arată Agerpres.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Disney dorește, de asemenea, să-și dezvolte anul viitor platforma de vânzări "shopDisney" și să o integreze mai bine în aplicațiile mobile dedicate parcurilor sale de distracții și în prezența sa pe rețelele de socializare.
Aceste modificări vor fi însoțite de crearea de noi produse ale diferitelor mărci deținute de Disney (îmbrăcăminte pentru adulți, "streetwear", produse pentru casă și alte produse derivate), se adaugă în comunicat.
Grupul nu specifică locațiile magazinelor care se vor închide și nici numărul de locuri de muncă care se vor pierde în urma acestei decizii.
În prezent, există în jur de 300 de "magazine Disney" în întreaga lume.