Compania germană de livrări prin Delivery Hero, prezentă în România prin serviciul Food Panda, a atras finanțări de peste 1,2 miliarde de euro din piață, prin vânzare de acțiuni.
Delivery Hero a emis 9,44 milioane de acțiuni noi (în creștere cu 4,7%), pe care le-a vândut la prețul de 132 de euro pe acțiune, cu discount față de prețul de 138,35 euro, la care ajunsese pe Deutsche Börse, miercuri, potrivit Reuters, preluat de startupcafe.ro.

Compania, listată pe bursă din anul 2017, valorează în prezent circa 34 de miliarde de dolari.
Delivery Hero a fost fondată în anul 2011, la Berlin, de Niklas Östberg, Kolja Hebenstreit, Lukasz Gadowski și Markus Fuhrmann. Compania este listată la Bursa de la Frankfurt.
În anul 2016, Delivery Hero a cumpărat serviciul german de livrări Foodpanda, care operează și în România.
Foodpanda a înregistrat în 2019 o creștere cu 300% a numărului de comenzi online de mâncare, comparativ cu anul precedent. Numărul de restaurante listate pe platformă a depășit pragul de 2.100, dublu față de anul anterior.
Foodpanda a lansat anul trecut și serviciul de livrare de cafea. foodpanda.ro, parte a grupului Delivery Hero, este cea mai mare platformă online de comenzi de mâncare din România, colaborând, în prezent, cu peste 2.100 de restaurante din București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Constanța, Arad, Ploiești, Oradea, Galați, Craiova, Sibiu, Pitești, Târgu Mureș, Baia Mare, Bacău, Buzău și Brăila.