Deichmann România a anunțat că anul trecut a avut o cifră de afaceri de 380,5 miloane lei, în creștere cu 15,9% față de anul precedent. Compania, care aparține de grupul Deichmann cu sediul în Essen, Germania, a vândut anul trecut 3,2 milioane de perechi de încălțăminte.
„Suntem foarte mulțumiți de rezultat. Chiar și la zece ani după intrarea noastră pe piața din România suntem în continuă creștere și ne orientăm în mod consecvent spre necesitățile clienților noștri”, spune Daniel Popa, directorul general al firmei Deichmann România.
Deichmann România a deschis primul magazin în 2007 și de atunci și-a extins rețeaua. Cu cele opt noi magazine care au fost deschise în 2016, compania a ajuns acum la 82 de unități. Numărul angajaților este în creștere, ajungând la 629 persoane. Pentru aceste an sunt planificate deschiderea a șapte noi magazine, alte trei urmând a fi reamenajate.
Compania a deschis în septembrie 2016 și magazinul online. De la sfârșitul lunii mai va fi introdus serviciul de livrare la domiciliu „Ship to home”, prin care clienții pot comanda, aflându-se într-un magazin, un model care în momentul acela nu se află pe stoc în magazinul respectiv, urmând apoi ca acest model să le fie livrat gratuit acasă.
CITEȘTE ȘI Românii pot plăti cu cardul cafeaua cumpărată de la automatele NescafeDeichmann România este o filială a companiei Deichmann SE, lider de piață în domeniul retail-ului german și european de încălțăminte. Grupul a obținut în exercițiul financiar trecut un venit brut de 5,6 miliarde euro (4,8 miliarde euro net), fiind prezent în 23 țări europene și în SUA.
Creșterea cifrei de afaceri, neluând în considerare efectul valutar, este de 5,6 procente. În 2016, Deichmann a vândut prin filialele sale staționare și prin magazinele online în jur de 173 de milioane de perechi de pantofi. La sfârșitul anului 2016, Deichmann opera în total 3.857 magazine și avea 38.252 angajați.
În acest an, Deichmann, companie fondată în 1913, va deschide primele magazine în Franța și Belgia.