Danone România anunță o nouă schimbare în cadrul companiei, Oana Bejan preluând postul de Country Topline Unit Leader.
Cu o experiență de 18 ani în FMCG, Oana Bejan, în calitate de Head of Retail & Sales Force, a coordonat echipa de vânzări a companiei si relația cu clienții de retail modern. În noul său rol, Oana Bejan va coordona operațiunile comerciale ale companiei.
Oana Bejan și-a început cariera în Danone România în 2013 și a ocupat diverse funcții de conducere în departamentul de vânzări.
Fabrica din București a devenit cea mai performantă fabrică Danone din Europa, asigurând produse lactate pentru România și alte 14 țări europene.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Cu peste 96.000 de angajați și produse vândute în peste 120 de piețe, Danone a generat vânzări de 27,6 miliarde de euro în 2023.
Portofoliul Danone include mărci internaționale (Actimel, Activia, Alpro, Aptamil, Danette, Danio, Danonino, Evian, Nutricia, Nutrilon, Volvic, etc.), precum și mărci locale și regionale (Aqua, Blédina, Bonafont, Cow & Gate, Mizone, Oikos și Silk).
Danone a achiziționat fabrica de lactate Miorița din București în anul 1996 si a produs primul iaurt in anul 1999 dupa 3 ani de investitii in modernizarea și retehnologizarea acesteia. Danone România procesează anual peste 60.000 tone de litri de lapte colectat de la 22 de ferme mari și peste 220 de gospodari.