Lanțul olandez de magazine cu discount Action, care vinde produse la preț redus, atât alimentare, cât și nealimentare, a intrat în România, relevă datele depuse de companie spre înregistrare.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată pe Profit Insider
Compania a intrat cu un capital social de 100.000 lei.

Lansat în 1993, lanțul a ajuns astăzi la peste 2.500 de magazine în Țările de Jos, Belgia, Franța, Germania, Luxemburg, Austria, Polonia, Portugalia, Cehia, Italia, Spania, Slovacia, relevă datele analizate de Profit.ro.
Compania are venituri anuale de circa 9 miliarde euro și peste 80.000 angajați.

Pe această nișă mai operează retailerul german TEDi, branduit anterior T€Di pentru a ilustra mai clar conceptul cu care a fost lansat, și anume acela de a oferi la vânzare un număr mare de produse nealimentare la prețul de doar 1 euro, a cărui intrare în România a fost anunțțată în premieră de Profit.ro, și grupul polonez Pepco.