Cosmetic Plant, unul dintre principalii producători locali de cosmetice, a raportat în primele șase luni din acest an afaceri în creștere cu peste 20% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, la 6 milioane lei (1,33 milioane euro), evoluție susținută de extinderea rețelei de distribuție, a gamelor de produse și a exporturilor.
”Majorarea cifrei de afaceri în prima jumătate din acest an a avut la bază mai mulți factori. Asfel, lărgirea rețelei de distribuție și a sortimentației de produse Cosmetic Plant la partenerii deja extistenți, lansarea gamelor Lift UP și Miere & Lăptișor de matcă la finalului lui 2015 și nu în ultimul rând exporturile au avut un impact pozitiv în rezultatele obținute”, a declarat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.
În ceea ce privește volumele de produse livrate, acestea s-au majorat cu 15% comparativ cu perioada similară a anului trecut, la peste 655.000 de bucăți.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
În intervalul ianuarie – iunie 2016, compania a încheiat parteneriate cu noi clienți din Spania și Grecia și a lansat exporturile și pe două noi piețe, Franța și Cipru. În același timp, în Ungaria, unde există deja o reprezentanță încă din 2014, a fost extinsă colaborarea cu cei mai importanți distribuitori locali și cu lanțuri de farmacii, iar gama sortimentală pe această piață s-a îmbogățit cu 17 produse noi.
Compania vizează ca până la finele lui 2016 să continue proiectul de retehnologizare a unității de producție prin alocarea de noi fonduri. De asemenea, Cosmetic Plant vizează extinderea depozitului de produse finite și reamenajarea zonei de birouri.
În ceea ce privește planurile pentru anul în curs, Susana Laszlo estimează că business-ul companiei va crește cu peste 10% comparativ cu 2015, când a ajuns la circa 2 milioane de euro.
Cosmetic Plant este o afacere de familie înființată în 1991, la Cluj-Napoca, de farmacista Ileana Meșter.
Compania este prezentă la nivel național în rețelele Auchan, Cora - România Hypermarche, DM DrogerieMarkt, Profi, farmaciile Catena și Remedium, Plafar și alte magazine naturiste din țară. Produsele companiei sunt vândute și în Republica Moldova, Ungaria, Iordania, Liban, Grecia, Portugalia, Spania, Franța, Cipru.
În prezent, portofoliul Cosmetic Plant include peste 100 de produse, împărțite în 14 game sortimentale grupate în funcție de ingredientul activ principal (gălbenele, cătină, ulei de măsline, Q10 + ceai verde, ulei de argan etc.) sau de utilizarea produsului (protecție solară, anticelulită, îngrijirea părului).
Printre principalii competitori ai companiei se numără Farmec, Elmiplant, Gerocossen.