LVMH a convenit vânzarea Donna Karan International, grupului G-III Apparel, pentru 650 de milioane de dolari, într-o tranzacție rară pentru producătorul francez de bunuri de lux, care nu a reușit să redreseze un brand care a definit la un moment dat vestimentația de birou a americancelor de succes, transmite Bloomberg.
Vânzarea reflectă incapacitatea LVMH de a genera creștere profitabilă la marca Donna Karan, printre ai cărei fani se numără Hillar Clinton și Michelle Obama, scrie News.ro.
Co-fondatoarea mărcii, Donna Karan, care îi poartă numele, a transformat îmbrăcămintea feminină de afaceri a anilor ’80 și ’90 cu filozofia ”celor șapte piese” care pot fi combinate și asortate, dar extinderea stilului casual la birou a devenit o problemă.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
G-III va obține prin achiziție mărcile Donna Karan și DKNY, au anunțat cele două companii într-un comunicat.
Tranzacția ar urma să fie finalizată la începutul anului viitor.
Donna Karan a înființat marca de modă în 1984, împreună cu soțul ei, Stephan Weiss.
Ea a demisionat din funcția de designer șef anul trecut, pentru a se concentra pe alte proiecte, precum Urban Zen.
G-III fabrică rochii, costume și îmbrăcăminte sportivă sub branduri precum Calvin Klein și Vince Camuto.