Grupul francez de distribuție Carrefour a raportat marți o creștere de 7,8% a cifrei sale de afaceri în primul trimestru al acestui an, grație unor vânzări solide de produse alimentare în luna martie, în special pe piața din Franța, ca urmare a cumpărăturilor făcute în contextul crizei sanitare provocate de pandemia de COVID-19, informează Reuters.
Carrefour, cel mai mare retailer din Europa, a precizat că în perioada ianuarie-martie 2020 a realizat o cifră de afaceri de 19,445 miliarde de euro, în creștere cu 7,8% față de perioada similară a anului trecut, după un avans de 3,1% în ultimele trei luni ale anului trecut, scrie Agerpres.
În pofida crizei sanitare, Carrefour își menține obiectivele financiare și operaționale cuprinse în strategia 2022 vizând stimularea vânzărilor și a profitului. De asemenea, grupul intenționează să continue strategia de reducere cu 350.000 de metri pătrați a suprafeței hypermarketurilor la nivel global până în 2022 dar să deschidă 2.700 de puncte de vânzare.