Retailerul cora, care deține o rețea de 11 hipermarketuri, a lansat joi și magazinul online, în care a listat aproximativ 30.000 de articole, ofertă triplă față de cea a serviciului coraDrive.
”Noul site cora.ro este rezultatul firesc al creșterii interesului românilor pentru shopping-ul online, segment care va continua să crească”, potrivit cora România.
Magazinul virtual este structurat pe universuri de consum precum alimente, băuturi, casă și familie, bebe și copii, pet shop.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Serviciul de livrare la domiciliu este disponibil consumatorilor care locuiesc în București și în zonele limitrofe, urmând ca până la finalul anului să fie extins și în țară, cu o primă lansare la Constanța.
De asemenea, patru puncte coraDrive, deschise în hipermarketurile cora Lujerului, cora Pantelimon, cora Sun Plaza și cora Alexandriei din București, oferă posibilitatea ridicării, de către client, a cumpărăturilor comandate online.
În același timp, Cora investește în dublarea suprafeței Cora City Park din Constanța, iar compania anunța că analizează și alte oportunități de extindere și lansarea serviciilor Drive în toate hipermarketurile din București.
”Anul 2015 a fost un an bun pentru Cora România iar rezultatele ne motivează și ne obligă în același timp să menținem performanța. La Constanța avem două magazine și am decis să extindem Cora City Park pentru a oferi o experiență plăcută la cumpărături constănțenilor și turiștilor care vin pe Litoral”, declara Philippe Lejeune, CEO Cora România.
Deși în 2011 anunțase planuri de expansiune cu încă 20-25 de magazine, ultimul an de extindere pentru Cora a fost 2013, când a deschis două hipermarketuri - în AFI Ploiești și în Constanța. Anul trecut însă, compania a închis un magazin la Arad și a vândut către AFI terenul din Brașov pentru care avea un proiect mai complex, cu centru comercial, hipermarket, birouri, hotel.
Totodată, asupra companiei au planat zvonuri de vânzare.
Afacerile retailerului au crescut în 2014 cu 6%, la 1,7 miliarde lei (380 milioane euro), dar și-a adâncit pierderile la 25 milioane lei (5,6 milioane euro), de la 14,5 milioane lei în 2013.