Gigantul american de articole sportive Under Armour, al doilea în domeniu din SUA, după Nike, a intrat în România, deschizând joi un magazin propriu în complexul comercial Băneasa Shopping din București. Brandul aparține unui tânăr cu o avere de 1,6 miliarde dolari, care a făcut parte și din Consiliul președintelui american Donald Trump, demisionând însă în luna august. Sosirea gigantului american a fost anunțată în exclusivitate de Profit.ro în luna octombrie.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
Conform informațiilor Profit, brandul american va deschide în perioada imediată încă un magazin propriu, în Mega Mall din Capitală.
Brandul american intră pe piața locală printr-o firmă care deține drepturile de distribuire a produselor Under Armour.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Kasparov vine în premieră în România. Detalii AICI
CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Tranzacție pe piața cărnii de pui. Complexul Avicola Târgu Jiu a fost vândut cu 5 milioane de euroReprezentanți ai firmei având dreptul de distribuție au declarat în octombrie pentru Profit.ro că magazinele vor fi deschise până la sfârșitul acestui an și vor comercializa exclusiv articole sub brandul Under Armour, magazinele fiind de tipul monobrand stores.
Până la acest moment, brandul Under Armour a putut fi cumpărat în România doar prin intermediul unor retaileri online.
Brandul a fost fondat în 1996 și aparține unui tânăr de 45 de ani, Kevin Plank, astăzi cu o avere de 1,6 miliarde dolari. El a făcut parte și din Consiliul oamenilor de afaceri creat la preluarea mandatului de președintele american Donald Trump, demisionând însă în luna august.
CITEȘTE ȘI După nici 2 ani, miliardarul Warren Buffett a desființat abrupt prima sa afacere directă în RomâniaAnul trecut, Under Armour a avut încasări de 4,8 miliarde dolari, cu 22% mai mult decât în anul precedent, așteptând pentru acest an venituri de 5,4 miliarde dolari.
În acest an, presa britanică a anunțat că Under Armour se pregătește să ia locul Nike, de anul viitor, ca sponsor principal indicat pe tricourile jucătorilor de fotbal de la Manchester City, după ce inițial a sponsorizat clubul Tottenham, ambele din prima ligă engleză.