Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
România este a șasea piață unde Wittchen este prezentă, compania având majoritatea magazinelor sale în Polonia. Wittchen operează magazine în Polonia (97), Cehia (7) și Ungaria (3), precum și 10 unități în franciză în Ucraina, fiind deschisă luna trecută șo o unitate în Slovacia, la Bratislava.
Acum sunt pregătite magazine și în Germania și Austria.
Compania comercializează genți, încălțăminte, articole de îmbrăcăminte din piețe, genți și articole de călătorie.
”Planul nostru de afaceri și extinderea pe piața din România vizează deschiderea de magazine în cele mai performante centre comerciale din țară, deoarece vedem multe oportunități de a deveni lider pe piață pe segmentul bunurilor premium la prețuri accesibile. Există piață pentru produsele pe care le vindem. Cu excepția magazinului propriu online, produsele noastre sunt vândute pe 39 de piețe din Europa prin intermediul platformelor Amazon, Zalando etc și căutăm în continuare noi oportunități de promovare a ofertei noastre de produse în întreaga Europă", spune Daniel Andruszkiewicz, Commercial Director Wittchen.
Produsele Wittchen - genți, serviete, bagaje de călătorie, îmbrăcăminte, pantofi și accesorii - sunt vândute în magazinele de specialitate și pe platforma proprie de vânzări online, ca și în rețeaua Lidl.