Lanțul croat de restaurante Submarine Burger, a cărui extindere în România a fost anunțată în premieră de Profit.ro, confirmă acum deschiderea mai multor restaurante pe piața locală, în cartierul Floreasca, One Cotroceni Park și clădirea America House, toate în capitală.
Nivelul investiției se ridică la 1,5 milioane de euro.
3 aprilie - Eveniment Profit Health.forum - Sănătate nouă
16 aprilie - Maratonul de Educație Financiară
Profit.ro a mai anunțat anterior că lanțul a lansat prima sa bucătărie “dark” din țară, printr-un parteneriat cu un serviciu de livrare, și pregătește deschiderea mai multor restaurante fizice pe piața locală în 2022.

Submarine a făcut astfel primul pas în afara Croației.
Lanțul croat, specializat în prepararea de burgeri din ingrediente organice, a fost lansat în 2014 de antreprenorii Dragoljub Bozović și Aleksandar Lazinica, în prezent operând o rețea de 13 restaurante fizice și bucătării dark în Croația.

Bucătăriile “întunecate”, cunoscute și ca restaurante-satelit, deservesc clienții exclusiv prin intermediul aplicațiilor online sau mobile, neavând mese sau spații de servire.

Dragoljub Bozović (D) și Aleksandar Lazinica, cofondatorii Submarine Burger
În primăvara anului trecut, Submarine Burger a fost inclusă în Top 1.000 de companii europene cu cea mai rapidă creștere, pe locul 720, fiind singura companie non-tehnologică din Croația luată astfel în calcul.

În 2019 a intrat pe lista celor mai bune 50 de locuri din lume pentru a mânca burgeri.
Piața locală de fast foood este estimată la circa 2,5 miliarde lei (un sfert din nișa totală a restaurantelor) și a reușit să reziste și în pandemie, principalii jucători din România fiind McDonald’s, KFC, Burger King, Spartan, Mesopotamia, Taco Bell.