Retailerul american Bath & Body Works, care comercializează în principal lumânări, loțiuni și săpunuri, unul dintre cei mai mari comercianți cu amănuntul din lume, a intrat în România, operațiune anunțată în primăvară de Profit.ro ca fiind pregătită.
Atunci a fost anunțat că retailerul deschide un magazin în complexul comercial Băneasa Shopping City și pregătește și lansarea unui magazin în AFI Cotroceni.
Noul magazin, din AFI, a fost deschis acum.
Brandul a fost adus în franciză de compania Alshaya, în portofoliu cu mărci precum Starbucks, H&M, Mothercare, Debenhams, American Eagle Outfitters, P.F. Chang's, The Cheesecake Factory, The Body Shop, M.A.C, Victoria's Secret, Boots, Pottery Barn, KidZania.
CITEȘTE ȘI VIDEO PROFIT NEWS TV Bogdan Maioreanu, Analist eToro: Europa ar putea supraviețui fără gazul rusesc iarna viitoare, dar există câteva problemePrezentă pe piață de peste 30 de ani, compania are la nivel global aproximativ 1.600 puncte de vânzare și peste 400 de magazine proprii, cu venituri de 12,8 miliarde dolari anul trecut.
Retailerul a făcut parte din grupul L Brands al miliardarului Leslie Wexner. În vara anului trecut, L Brands a fost divizat în două companii, Victoria's Secret și Bath & Body Works, care au început să fie tranzacționate individual la Bursa de Valori din New York.
CITEȘTE ȘI PROFIT NEWS TV Claudiu Cazacu, Consulting Strategist XTB România: Există un mare interes în ceea ce privește zona de energie. Vedem aprecieri ale acțiunilor de zeci de procente doar în ultima lună și jumătateListată pe bursa din New York, compania a avut anul trecut una din cele mai bune evoluții, cu o creștere de peste 130%.
Victoria’s Secret a deschis primul magazin în România în 2018, în aeroportul Otopeni, în zona duty free. În 2019, a deschis un magazin în Băneasa Shopping City.