Volumul tichetelor cadou emise de Sodexo pentru Paște a crescut cu 25% în acest an, comparativ cu 2015, pe fondul schimbărilor aduse de noul Cod Fiscal la impozitarea acestui beneficiu.
”Îmbunătățirile aduse de noul Cod Fiscal (...) au făcut acest beneficiu extrasalarial mai atractiv. Tot mai mulți angajatori, companii mari și IMM-uri, sunt motivați, să acorde tichete cadou angajaților lor. Tichetele Cadou Pass le permit beneficiarilor să își aleagă cadoul pe care și-l doresc, dintr-o largă varietate de produse și servicii”, declară Codruța Pîșă, Public Affairs Director, Sodexo România.
Începând cu ianuarie 2016, tichetele cadou acordate de către companii sunt scutite de impozit pe venit. Astfel, tichetele cadou în cuantum de 150 de lei/ ocazie acordate cu următoarele ocazii: 8 martie, 1 iunie, Paște și Crăciun, precum și sărbători ale altor culte religioase sunt neimpozabile și sunt scutite de contribuții sociale (C.A.S., contribuții, concedii și indemnizații, contribuția la Fondul de garantare pentru plata creanțelor salariale, fondul de sănătate, fondul de șomaj, fondul de asigurare accidente). Anterior, tichetelor cadou li se aplica impozitul pe venit de 16%.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
De la începutul anului, Sodexo a emis cu 25% mai multe tichete decât în perioada ianuarie-aprilie 2015.
”Ne așteptăm ca avansul înregistrat de Sodexo de la începutul anului în emiterea de tichete cadou, pe fondul cererii mari din partea companiilor client, să se mențină și chiar să crească pe parcursul anului. Mulți dintre partenerii Sodexo și-au manifestat intenția de a acorda angajaților tichete cadou și în viitor”, declară Balint Bessenyey, CEO Sodexo România.
În prezent, Sodexo este emitentul de tichete cadou cu cea mai mare rețea națională, de peste 67.000 de unități, în care acestea pot fi utilizate.