Noua colecție vestimentară lansată joi de H&M în colaborare cu renumita casă de modă franceză Balmain a generat adevărate "lupte" între cumpărătorii din întreaga lume, care s-au îmbulzit pentru a achiziționa produsele concepute de designerul Olivier Rousteing, în timp ce stocurile disponibile online s-au epuizat rapid, inclusiv în România.
Mulți cumpărători au petrecut noaptea dinaintea lansării în fața magazinelor, iar o serie de magazine H&M din Londra, Paris și Sydney au rămas fără niciun articol din colecție la doar câteva ore de la deschidere, potrivit presei internaționale.
În România, noua colecție a fost pusă la vânzare în magazinele H&M din Băneasa și Unirea, la prețuri cuprinse între 60 și 2000 lei. Vineri, stocul oferit online era epuizat complet, potrivit informațiilor de pe pagina de web a companiei.Colecția de toamnă concepută de Olivier Rousteing a fost așteptată cu nerăbdare încă din primăvară, când a fost anunțat parteneriatul dintre retailerul suedez de îmbrăcăminte H&M și Balmain.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Potrivit The Telegraph, clienții magazinelor au avut la dispoziție un timp limitat în care să poată achiziționa produsele dorite, iar multora nu li s-a permis să cumpere decât un singur articol.
Magazinul de pe Regent Store din Londra s-a deschis mai târziu decât de obicei, existând temeri legate de siguranța clienților și a angajaților, în timp ce unitatea de pe Oxford Street și-a închis ușile mai devreme, din aceleași motive.
”Colecția ne-a depășit complet așteptările”, a declarat un purtător de cuvânt al H&M.
Însă nu toți cei care achiziționat articole vestimentare din noua colecție au avut în vedere extinderea garderobei personale. Multe dintre produsele cumpărate pot fi în prezent comandate pe site-uri precum eBay, la prețuri de până la trei ori mai mari decât cele din magazin.
Casa de modă Balmain a fost fondată în 1945 de croitorul francez Pierre Balmain. Printre designerii care au creat colecții pentru casa de modă franceză se numără Oscar de la Renta, Laurent Mercier, Christophe Decarnin și, începând cu anul 2011, Olivier Rousteing.
Compania suedeză H&M, înființată în 1947, este prezentă pe 50 de piețe cu 3.675 magazine.
În România, retailerul deține o rețea de 42 de magazine. În primele nouă luni ale anului fiscal 2015, H&M a vândut haine, pantofi și accesorii de 1,27 miliarde coroane suedeze (135 milioane euro) în România, în creștere cu 47% față de aceeași perioadă din anul anterior.