Retailerul francez Carrefour și grupul britanic Tesco au anunțat luni planul de a forma o alianță strategică pe termen lung în domeniul achizițiilor, la nivel global, pentru a reduce costurile, transmite Reuters.
Acordul este cel mai recent parteneriat convenit în sectorul european al comerțului cu amănuntul, segment în care s-a implicat în ultimele luni și gigantul comerțului electronic Amazon.com, scrie News.ro.
Alianța va include relațiile strategice cu furnizorii globali, achiziții în comun de produse sub brand propriu și bunuri care nu sunt destinate recomercializării, se arată într-un comunicat al Carrefour.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Grupul Carrefour, cel mai mare retailer din Europa, a anunțat în ianuarie planuri de reducere a costurilor și a numărului de locuri de muncă, creșterea investițiilor în comerțul electronic și căutarea unui parteneriat în China, într-un efort de a îmbunătăți profitabilitatea și veniturile și de a depăși companiile concurente din Franța, în dezvoltarea produselor destinate cumpărăturilor onlime.
Tesco a anunțat la rândul său că parteneriatul va îmbunătăți calitatea și diversitatea produselor oferite spre vânzare și va permite reducerea costurilor.
”Lucrând împreună și profitând la maximum de experiența și capacitatea noastră în domeniul aprovizionării vom fi capabili să oferim clienților o posibilitate mai mare de a alege, o calitate și o valoare mai bună”, a declarat directorul general al Tesco, Dave Lewis.