Singurul magazin de lux Louis Vuitton din România a avut anul trecut cele mai mari afaceri și cel mai ridicat profit de la lansare, în ultimii ani întregul căștig fiind retras de casa de modă pariziană sub formă de dividende.
Datele raportate acum indică pentru anul trecut o cifră de afaceri de 31,7 milioane lei și un profit net de 8,3 milioane lei, cu doar 9 angajați în magazin.
În 2016, magazinul și-a majorat vânzările la aproape 28 de milioane de lei, de la 24,2 milioane lei în anul precedent, și a atins un profit net de peste 7 milioane de lei (față de 5,3 milioane de lei în 2015), întregul câștig fiind programat să fie să fie retras din firmă, până la finalul anului trecut, de casa de modă pariziană.
Și în anul precedent francezii au retras, sub formă de dividende, întregul profit al firmei din România.
Magazinul este situat în galeria comercială a hotelului de cinci stele JW Marriott din București.
Louis Vuitton a deschis magazinul din România în vara anului 2008 și a fost profitabil în fiecare an.
Louis Vuitton România comercializează celebrele genți Louis Vuitton, ale căror prețuri pot ajunge și la câteva zeci de mii de euro, dar și încălțăminte, articole de voiaj și accesorii.
Marca Louis Vuitton este parte a producătorului de bunuri de lux Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), alături de alte 14 case de modă, precum Fendi, Christian Dior, Celine, Givenchy, Donna Karan, Kenzo. Cele 15 branduri de modă de lux sunt prezente cu 1.566 de magazine la nivel mondial și au o cifră de afaceri anuală de peste 12 miliarde de euro.
Pe lângă divizia de Fashion&Leather Goods, LVMH mai are cinci divizii: Wines&Spirits, Parfumes&Cosmetics, Watches&Jewelry, Selective retailing (ex. Sephora) și Alte Activități (Media, artă, turism).