Carrefour extinde serviciul „Casa ta – Self Service”

Carrefour extinde serviciul „Casa ta – Self Service”
scris 14 feb 2018

Carrefour extinde pe piața locală sistemul de scanare și plată a produselor „Casa ta – Self Service” în alte 3 hipermarketuri, ridicând la 8 numărul magazinelor în care este disponibilă această faciltate.

Zona special amenajată pentru noul serviciu „Casa ta – Self Service” este formată din 4 case de marcat tip self check-out și îi este alocat un supervizor permanent.

Urmărește-ne și pe Google News

Serviciul a fost lansat în vara anului trecut.

Cu peste 10.100 de magazine în 34 de țări, grupul Carrefour este al doilea retailer mondial și numărul unu în Europa. 

După o așteptare de 4 ani, Auchan face primul pas concret în strategia de a intra și în România pe nișa comerțului online CITEȘTE ȘI După o așteptare de 4 ani, Auchan face primul pas concret în strategia de a intra și în România pe nișa comerțului online

În 2016, vânzările Carrefour în România au crescut cu peste o cincime față de 2015, depășind, în premieră, pragul de 1,5 miliarde de euro.

Grupul francez de retail, care a finalizat în 2016 preluarea supermarketurilor Billa, a ajuns la o rețea de aproape 300 de magazine pe piața românească, fiind cel mai mare operator de supermarketuri în funcție de suprafață. Cu peste 10.100 de magazine în 34 de țări, grupul Carrefour este al doilea retailer mondial și cel mai mare din Europa.

viewscnt
Afla mai multe despre
carrefour
self service