Grupul francez Carrefour, cel mai mare retailer european, a raportat o performanță îmbunătățită în al treilea trimestru al exercițiului său financiar, comportamentul consumatorilor continuând să se redreseze în Franța și Europa.
Carrefour a înregistrat o creștere a vânzărilor de 8,8% în trimestrul al treilea, la 23,98 miliarde de euro.
Este semnalată performanța produselor marca Carrefour, care au reprezentat 36% din vânzările de alimente pe parcursul trimestrului.
În Franța, Carrefour a înregistrat o scădere a vânzărilor cu 3% în Franța, dar cu o creștere a cotelor de piață, determinată de integrarea Cora și Match.
În Europa, vânzările au crescut în termeni comparabili (like-for-like) cu 1,5%. În România, creșterea totală este de 12,2%.
Vânzările au crescut cu 5,8% în Brazilia, retailerul performând puternic în toate formatele.
Carrefour și-a menținut obiectivele pe întregul an și a răscumpărat acțiuni în valoare de 616 milioane de euro, ca parte a programului său de răscumpărare de acțiuni de 700 de milioane de euro pentru 2024.