Grupul francez Carrefour, cel mai mare retailer european, a raportat o performanță îmbunătățită în al treilea trimestru al exercițiului său financiar, comportamentul consumatorilor continuând să se redreseze în Franța și Europa.
Carrefour a înregistrat o creștere a vânzărilor de 8,8% în trimestrul al treilea, la 23,98 miliarde de euro.
5 noiembrie - Gala Profit – Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
Este semnalată performanța produselor marca Carrefour, care au reprezentat 36% din vânzările de alimente pe parcursul trimestrului.
În Franța, Carrefour a înregistrat o scădere a vânzărilor cu 3% în Franța, dar cu o creștere a cotelor de piață, determinată de integrarea Cora și Match.
În Europa, vânzările totale au scăzut cu 1,5%. În România, însă, au crescut tot cu 1,5%, respectiv circa 800 milioane euro.
CITEȘTE ȘI Harrolds a intrat în falimentVânzările au crescut cu 5,8% în Brazilia, retailerul performând puternic în toate formatele.
Carrefour și-a menținut obiectivele pe întregul an și a răscumpărat acțiuni în valoare de 616 milioane de euro, ca parte a programului său de răscumpărare de acțiuni de 700 de milioane de euro pentru 2024.
De asemenea, compania a finalizat conversia a 34 de magazine Cora și intenționează să închidă proiectul până la sfârșitul lunii noiembrie.