Carrefour a început de la 1 martie remodelările celor 86 de magazine Billa, cumpărate de la grupul Rewe, urmând ca primele zece magazine remodelate din România să fie inaugurate până la Paște sub brandul Market, au anunțat, marți reprezentanții retailerului francez. Carrefour a inaugurat, marți, în mall-ul Liberty Center din București primului magazin Billa remodelat sub brandul Market.
“Termenul de remodelare rămâne până la finalul acestui an. În prima fază vom remodela 10 magazine. Pe parcursul acestui proces vom închide, pe rând, câte o serie de magazine pentru două săptămâni astfel încât să le remodelăm. Vom anunța când vom închide și vom deschide fiecare unitate în parte”, a declarat directorul general al Carrefour România, Jean Baptist Dernoncourt.
Carrefour a anunțat, în decembrie 2015, că a semnat un acord cu grupul Rewe pentru achiziția Billa România, cu o rețea de 86 de supermarketuri la nivel național, scrie News.ro.
Primul magazine Billa deschis sub brandul Market a fost cel din centrul comercial Liberty Center, care a fost inaugurat pe data de 1 martie și are o suprafață de peste 1.000 mp.
Odată cu preluarea magazinelor, grupul francez a preluat și circa 3.000 angajații ai Billa, a precizat Carrefour.
În iunie 2016, Consiliul Concurenței a autorizat concentrarea economică prin care Carrefour achiziționează magazinele Billa, cu condiția a retailerul francez să cesioneze trei supermarketuri active pe piața din Brăila și să nu se implice în activitățile cesionate timp de 10 ani.
La începtul anului, Consiliul Concurenței a aprobat tranzacția prin care firma Zanfir SNC Focșani a cumpărat cele două magazine Carrefour Market în Brăila.
Legat de extinderea retailerului francez în România, directorul general al Carrefour România a precizat că ritmul de expansiune din acest an va fi fi similar cu cel din anii anteriori.
Carrefour a ajuns, la finalul anului 2016, la o rețea de 298 de magazine în România, a anunțat recent retailerul francez, într-o prezentare a rezultatelor pentru anul trecut.
Potrivit prezentării privind rezultatele aferente anului 2016, Carrefour a precizat că a ajuns, la finalul anului trecut, la o rețea de 298 de magazine în România, din care 32 de hipermarketuri, 213 supermarketuri și 53 de magazine de proximitate. Astfel, rețeaua românească a retailerului francez a crescut în 2016 cu 3 hipermarketuri și 103 supermarketuri.