Grupul Carrefour a deschis trei supermarketuri în localitățile Iași, Călan și Chiajna, ajungând la un număr de 209 magazine în acest format.
În 2016, vânzările Carrefour în România au crescut cu peste o cincime față de 2015, depășind, în premieră, pragul de 1,5 miliarde de euro.
Grupul francez de retail, care a finalizat anul trecut preluarea supermarketurilor Billa, a ajuns la o rețea de aproape 300 de magazine pe piața românească, fiind cel mai mare operator de supermarketuri în funcție de suprafață. Cu peste 10.100 de magazine în 34 de țări, grupul Carrefour este al doilea retailer mondial și cel mai mare din Europa.
CITEȘTE ȘI Rewe România a finalizat remodelarea magazinelor XXL Mega Discount în format Penny MarketÎn România, Grupul Carrefour numără 293 de magazine dintre care 32 hipermarketuri Carrefour, 209 supermarketuri Market, 44 magazine de proximitate Express, 10 magazine de proximitate Contact, un magazin de comerț online și 25 de magazine Billa.