Retailerul evoMAG și-a majorat anul trecut afacerile cu 15%, ajungând la 21 de milioane de euro, pe fondul unei cereri în creștere pentru produsele electro-IT, ca și urmare a diversificării portofoliului de produse.
În 2018, produsele cele mai vândute au fost telefoanele mobile, tabletele și laptopurile. Totodată, creșteri substanțiale ale vânzărilor au fost înregistrate și pe categoriile de televizoare și sport & fitness.
Pentru anul în curs, evoMAG mizează pe o cifră de afaceri de 25 de milioane de euro, în creștere cu aproximativ 20% față de anul trecut, prin dezvoltarea categoriilor de produse existente, prin crearea unora noi, prin îmbunătățirea permanentă a serviciilor oferite clienților și prin consolidarea relației cu aceștia.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Anul trecut, evoMAG a înregistrat creșteri importante la vânzările de telefoane mobile și televizoare. Vânzările de televizoare au fost susținute și de Campionatul Mondial de Fotbal, înregistrând vânzări mai mari cu 20% pe această categorie. De asemenea, vânzările de produse din segmentul sport și fitness aproape că s-au dublat anul trecut, pe fondul disponibilității unui număr tot mai mare de produse, al creșterii nivelului de trai și al ofertelor avantajoase oferite clienților.
Valoarea medie a comenzii a crescut anul trecut cu aproximativ 5%, până la 730 de lei, înregistrând o medie de aproape 2 produse per comandă.
Anul trecut, numărul comenzilor realizate de pe dispozitive mobile (telefoane și tablete) a urcat la 40% din numărul total de comenzi plasate, în creștere cu 10 puncte procentuale față de 2017, aproximativ 30% din numărul total de comenzi de anul trecut fiind achitate cu cardul.
evoMAG este o companie românească de familie, fondată în 2005 de Mihai Pătrașcu, care ocupă poziția de director general.