Retailerul online Hebdo Vin lansează primul agent virtual inteligent capabil să recomande și să vândă vin

Retailerul online Hebdo Vin lansează primul agent virtual inteligent capabil să recomande și să vândă vin
scris 19 feb 2019

Hebdo Vin, magazin online specializat în vânzarea de vinuri în serii limitate, românești și de import, lansează primul agent virtual inteligent specializat în recomandarea și vânzarea unor astfel de produse. Acesta comunică direct cu clienții prin intermediul aplicației Messenger asociată paginii de Facebook a retailerului online.

Analizând piața autohtonă de profil, proprietarul și managerul Hebdo Vin, Nicușor Cazan, a ajuns la concluzia că procentul foarte scăzut al celor care își comandă vinurile online, de 7% conform unui studiu realizat în 2017, este rezultatul nesiguranței, necunoașterii sau fricii consumatorului de a cheltui banii pe un vin de calitate slabă sau chiar contrafăcut, în lipsa unei recomandări de încredere.

Urmărește-ne și pe Google News

Astfel s-a născut ideea unui agent virtual inteligent capabil să asculte și să recomande produse, simulând în felul acesta interacțiunea dintre client și un specialist al unui magazin fizic specializat în vinuri. Acest software a fost botezat "Horațiu".

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

Având în spate un motor de inteligență articială bazat pe machine learning și NLP (Natural Language Processing), Horațiu este o solutie CaaS (Communication as a Service) ce comunică în prezent cu clienții prin intermediul aplicației Messenger asociată paginii de Facebook Hebdo Vin.

Capabilitațile sale, spune Cazan, sunt însă mult mai mari, putând fi prezent și direct pe site, Skype, WeChat, Slack, Twilio sau Alexa.

Exporturile franceze de vin și alcool au trecut pragul de 13 miliarde euro în 2018 CITEȘTE ȘI Exporturile franceze de vin și alcool au trecut pragul de 13 miliarde euro în 2018

Planurile Hebdo Vin nu se opresc însă la a dezvolta și a întreține un chat-bot numai pentru magazinul propriu. Horațiu este un proof-of-concept al unui produs de nișă dedicat magazinelor de vinuri, Nicușor Cazan dezvoltând astfel o nouă linie de business. Piața țintă este cea internațională și mai puțin cea locală. Mai mult, capabilitățile platformei pe care este construit Horațiu permit implementarea rapidă a cerițelor și din alte sectoare de retail (vânzări și customer-service pentru diverse alte industrii) sau enterprise (automatizarea proceselor interne ale companiilor sau a interacțiunii automate cu clienții).

Infrastructura de agenți virtuali inteligenți pe care este construit și găzduit Horațiu este dezvoltată de un start-up românesc, Druid, care în aproape un an a reușit să atragă atenția asupra soluției sale și a posibilităților de interconectare. Platforma Druid permite designul, dezvoltarea fără a fi necesară scrierea de cod și lansarea rapidă de chat-boți inteligenți.

Astăzi, compania este evaluată la 5 milioane de euro. Hebdo Vin este din acest an și partener Druid Soft, capabil de a dezvolta și livra soluții de chat-boți inteligenți.

viewscnt
Afla mai multe despre
robot
vin
vanzare
hebdo vin