Brandul românesc de fashion Mathilde a deschis un nou concept store în București

Brandul românesc de fashion Mathilde a deschis un nou concept store în București
scris 28 nov 2017

Brandul românesc de fashion Mathilde a inaugurat un nou concept store în București, cel de-al 10-lea din România, în urma unei investiții de 70.000 de euro, având o suprafață de 80 metri pătrați.

Compania are 80 de angajați, o rețea de distribuție extinsă prin parteneriate locale și vânzări care sunt estimate să atingă 1,4 milioane de euro la final de 2017. 

Creațiile Mathilde sunt disponibile în reprezentanțele din Baia Mare, Brașov, București, Cluj-Napoca, Constanța, Iași, Timișoara, Deva, în rețeaua distribuitorilor din întreaga țară, dar și online.

Urmărește-ne și pe Google News
Manager Fashion House Group: Oferta restaurantelor și o experiență de cumpărături relaxantă vor modela viitorul industriei outlet CITEȘTE ȘI Manager Fashion House Group: Oferta restaurantelor și o experiență de cumpărături relaxantă vor modela viitorul industriei outlet

Mathilde este un brand românesc de fashion fondat în 2004 în Brașov.

Până în 2020, compania estimează atingerea unui prag de vânzări de două milioane de euro. De altfel, vânzările online s-au triplat din 2013 până astăzi, ajungând să reprezinte 9% din totalul vânzărilor din acest an.

viewscnt
Afla mai multe despre
mathilde
magazine