Brandul cipriot OJO sunglasses și cel italian Bulgarini deschid primele magazine din România

Brandul cipriot OJO sunglasses și cel italian Bulgarini deschid primele magazine din România
scris 28 oct 2016

Centrul comercial Mega Mall din București, deținut de compania de investiții sud-africană NEPI, își extinde portofoliul de branduri pe segmentul de fashion prin inaugurarea a două spații aparținând brandurilor OJO sunglasses și Bulgarini. Acestea sunt primele magazine ale acestor branduri din România.

OJO Sunglasses este un brand de ochelari de soare, originar din Cipru.

Urmărește-ne și pe Google News

De asemenea, Bulgarini este un brand italian premium de haine și accesorii pentru bărbați, dar și pentru femei.

”Deschiderea în București a primului magazin Bulgarini, unul dintre cele mai bine cotate branduri de haine și accesorii din Italia, este un pas firesc în strategia de dezvoltare a brandului. (...) am observat preferințe mult asemănătoare între cererile de consum din Italia și România, fapt care ne-a convins de perspectiva de creștere pe care ne-o poate oferi piața din România”, a declarat Luigi Palmarelli, Administratorul Bulgarini.

NEPI a achiziționat Shopping City Sibiu de la Argo Group pentru 100 milioane euro CITEȘTE ȘI NEPI a achiziționat Shopping City Sibiu de la Argo Group pentru 100 milioane euro

Mega Mall este cel mai complex proiect de retail al NEPI, inaugurat în luna mai a anului trecut în urma unei  investiții de 165 de milioane de euro, acesta acoperă în total 230.000 metri pătrați. Mallul găzduiește în prezent 220 de magazine ale unor branduri precum H&M, Zara, Koton, Mango, Marks&Spencer, Peek&Cloppenburg, New Yorker, Pull&Bear, C&A, LC Waikiki, Bershka, Sephora, Stradivarius, Orsay, Adidas, Nike, Lee Cooper, Tom Tailor, Douglas, NEXT, Hilfiger Denim, Musette, Hervis, Bata, Ștefănel, ECCO, Intersport, MAC, Benvenuti și Aldo. Tot la Mega Mall au fost inaugurate primele magazine Reserved Man, Pupa, Sport Vision, Buzz, Marks&Spencer Food din România.

Potrivit unor date transmise anterior, după primul an de activitate, Mega Mall a înregistrat o creștere medie de peste 31% a cifrei de afaceri, față de primele luni de la lansare, și de 32% a traficului de vizitatori.

În primele opt luni de activitate, Mega Mall a generat venituri de aproape 17 milioane euro.

Pentru următorul an, obiectivele de dezvoltare ale Mega Mall vizează consolidarea acestei creșteri și menținerea trendului pozitiv în baza unor îmbunătățiri în zona de divertisment.

viewscnt
Afla mai multe despre
mega mall
magazine
ojo sunglasses
bulgarini