Retailerul polonez de tip discount Pepco, care vinde haine, accesorii și decorațiuni pentru casă, va ajunge în acest an la 100 de magazine în România, cu circa 60 mai multe față de 2015. Ca importanță, România este una dintre primele trei piețe pentru Pepco, arată compania.
Pepco face parte a holdingului sud african Pepkor și a deschis astăzi magazinul cu numărul 1.000 în Europa. Compania are peste 9.000 de angajați la nivel european, din care aproximativ 1.000 de angajați în România.
Primul magazin din România a fost deschis în 2015 și, în prezent, Pepco administrează 89 de unități la nivel național.
În 2015, primul de activitate în România, Pepco a înregistrat vânzări de 68,7 milioane lei (15,4 milioane euro) și un profit net de 2,4 milioane lei (540.000 euro).
Rețeaua acoperă toată țara, iar magazinele sunt amplasate pe lângă retaieri mari, precum Kaufland, dar și în cadrul unor mall-uri sau galerii comerciale, cum sunt Mega Mall București, centrul comercial Arcade București și Ploiești Shopping City.
Potrivit datelor Pepkor, un magazin Pepco are în medie o suprafață de 328 metri pătrați.
Compania a deschis primele magazine Pepco în Polonia, în anul 2004, după care s-a extins în Cehia, Slovacia, Ungaria și România, iar anul viitor urmează Croația și Slovenia.
Din 2014, Pepkor aparține grupului Steinhoff International Holding Limited, care are în prezent peste 90.000 de angajați și care administrează 6.500 de magazine în 44 de țări. Grupul deține mărci ale lanțurilor de comerț cu amănuntul precum PEPCO, Conforama, MacDan, PEP&CO, Pep, Ackermans, Duns.