2,9 miliarde de dolari au fost cheltuiți anul acesta de pe smartphone.
Vânzările de Black Friday din Statele Unite au atins un nou record, conform estimărilor făcute de Adobe. Cumpărătorii au plătit 7,4 miliarde de dolari online, de pe calculatoare, tablete și smartphone-uri.
Cifra reprezintă o creștere de 1,2 miliarde de dolari față de ediția de Black Friday de anul trecut și este doar cu puțin sub predicția de 7,5 miliarde de dolari făcută tot de cei de la Adobe.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Smartphone-urile au fost responsabile de 2,9 miliarde de dolari din cheltuielile făcute de americani la ediția din 2019. Acestea se apropie de punctul în care vor depăși cumpărăturile făcute din browser-ele de PC.
61% din traficul magazinelor online de Black Friday a fost realizat de pe telefoanele mobile, semn că a existat un procent important de oameni care au navigat și verificat ofertele, dar în cele din urmă nu au cumpărat.
Valoarea medie a tranzacțiilor a fost de 168 dolari, un nou record pentru Black Friday și o cifră cu 5,9% mai mare decât cea de anul trecut.
Jucăriile licențiate Frozen 2, L.O.L Surprise și Paw Patrol, alături de jocurile FIFA 20 și Madden 20 au fost la mare căutare. Pe partea de hardware, printre cele mai căutate produse s-au numărat consolele de jocuri Nintendo Switch, laptopurile și căștile wireless Apple, precum și smart TV-urile Samsung.
Analiza realizată de Abobe a avut în vedere 80 dintre cele mai importante 100 de magazine din Statele Unite și a procesat în jur de 1 trilion de tranzacții.