Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a primit deja plângeri cu privire la practici ilegale ale comercianților în sezonul de reduceri Black Friday din luna noiembrie, iar principalele nereguli reclamate sunt legate de faptul că prețul nu era de fapt redus așa cum susținea magazinul respectiv, a declarat, vineri, Paul Anghel, directorul general al autorității.
El a participat la o conferință pe tema siguranței alimentelor și, la plecare, a fost întrebat de jurnaliști dacă ANPC a primit deja plângeri cu privire la sezonul de reduceri Black Friday recent încheiat, scrie Agerpres.
"Din nefericire, sunt (reclamații - n.r.), deși, înainte de această campanie de Black Friday, noi am avut o tematică în care am verificat absolut toate site-urile mari și site-urile față de care au existat de-a lungul timpului sesizări sau reclamații. Și după această campanie, au fost înregistrate sesizări și reclamații, atât în București, cât și în țară", a spus Anghel.
El nu a putut preciza câte plângeri s-au înregistrat în total.
"Vreau să vă spun, în schimb, că s-au reclamat întârzieri la livrarea produselor, s-au reclamat produse ca fiind cu alte caracteristici decât cele comandate și, în general, principalele probleme au vizat prețul diferit, în sensul în care campania promoțională spunea că prețul este redus cu x%, însă acel preț nu era redus față de prețul din ultimele 30 de zile, așa cum spune legea", a adăugat reprezentantul ANPC.