Black Friday 2021: Volum al tranzacțiilor în scădere cu 72% în primele 30 de minute față de 2020

Black Friday 2021: Volum al tranzacțiilor în scădere cu 72% în primele 30 de minute față de 2020
scris 12 nov 2021

Valoarea medie a coșului de cumpărături înregistrată vineri, în primele 30 de minute de la startul campaniei de reduceri Black Friday 2021, se situa la 322 de lei, în timp ce numărul mediu de tranzacții era de 14 pe minut, arată datele în timp real ale procesatorului de plăți online PayU.

Conform sursei citate, la ora 7:30, volumul total al tranzacțiilor se ridica la valoarea de 1,99 milioane de lei, în scădere 72,08% față de anul anterior, iar numărul total de tranzacții se situa la 5.273, cu aproape 40% sub nivelul din 2020, scrie Agerpres.

Urmărește-ne și pe Google News
Securizarea muncii de la distanță CITEȘTE ȘI Securizarea muncii de la distanță

De asemenea, coșul mediu de cumpărături la plata în rate avea valoarea de 654 de lei.

Plata cu un singur click înregistra o valoare în volum de 663.460 de lei, în creștere cu 151,67% față de anul precedent, în timp ce totalul tranzacțiilor realizate în același mod era de 2.313, de cinci ori mai multe de la an la an.

Campania de reduceri Black Friday are loc oficial în România, în acest an, pe 12 noiembrie.

În acest context, o analiză realizată de compania de hosting (găzduire web) din România, MxHost, relevă faptul că aproximativ 70% dintre magazinele online nu sunt pregătite pentru a face față creșterilor de trafic de Black Friday, în condițiile în care traficul magazinelor online se dublează, de regulă, dar poate crește, în unele cazuri și de zece ori.

Cât privește intenția de cumpărare a consumatorilor în campania reducerilor, peste 50% dintre românii cu vârste cuprinse între 18 și 65 de ani au declarat că vor să cumpere cel puțin un produs, o pondere ridicată fiind consemnată pe segmentul de vârstă 18 - 34 de ani, potrivit unui studiu telefonic realizat în perioada 22 - 28 octombrie de Kantar România.

Cum îți aduci afacerea în online CITEȘTE ȘI Cum îți aduci afacerea în online

Dintre acești potențiali cumpărători, 64,6% intenționează să cumpere de la magazinele online, iar bugetul alocat pentru Black Friday este de până la 1.000 de lei în cazul a peste o treime dintre respondenți, între 1.000 și 3.000 de lei pentru 40,7%, și peste 3.000 de lei pentru 15,8%. La nivel general, media bugetului alocat de către români pentru cumpărăturile de Black Friday sare de 2.200 de lei.

Categoriile de achiziții cele mai căutate de respondenți sunt: electrocasnice mici, haine, televizoare, telefoane mobile, frigidere, încălțăminte, mașini de spălat, home & deco, laptopuri, cosmetice și aragazuri.

viewscnt
Afla mai multe despre
black friday 2021
tranzactii