Cu doar câteva zile înainte de începerea Cupei Mondiale, gazdele din Qatar fac presiuni asupra FIFA să oprească vânzarea de bere pe cele opt stadioane ale turneului, relatează The Guardian.
Vânzarea de alcool este supusă unui control strict în Qatar, dar urmează să fie permisă în imediata apropiere a locurilor unde se desfășoară partidele și a zonelor pentru fani, precum și în hoteluri.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Budweiser este unul dintre cei mai mari sponsori ai FIFA, dar sâmbătă i s-a transmis să își mute standurile la care își vând produsele pe stadioane în locații mai puțin vizibile, scrie News.ro.
The Times relatează că Qatar 2022 vrea acum să meargă și mai departe și că discuțiile sunt în desfășurare între Fifa și Budweiser. Vineri este așteptată o decizie, dar se crede că berea ar putea fi interzisă pe toate stadioanele.
Budweiser rămâne unul dintre partenerii cheie ai FIFA și, dacă i se refuză posibilitatea de a vinde bere sau de a avea vreo vizibilitate la meciurile de la Cupa Mondială, atunci forul de conducere al fotbalului ar încălca un contract de mai multe milioane de dolari.
Fifa și proprietarul Budweiser, AB InBev, au fost contactați pentru comentarii.
Ca răspuns la solicitarea de a-și muta punctele de vânzare, AB InBev a declarat pentru Sky News: „AB InBev a fost informată pe 12 noiembrie și lucrează cu FIFA pentru a muta punctele de vânzare în locații conform instrucțiunilor. Lucrăm cu FIFA pentru a oferi fanilor cea mai bună experiență posibilă. Obiectivul nostru este să oferim cea mai bună experiență posibilă pentru consumatori în noile condiții.”
Dacă interzicerea berii va continua, singurul loc în care suporterii vor putea bea alcool va fi într-un parc dpentru fani special organizat, unde Budweiser a dezvăluit deja că o băutură de 500 ml va costa 11,60 lire sterline, precizează The Guardian.
Câteva baruri de hotel vor percepe între 12 și 15 lire pentru o bere sau un pahar de vin.