Lanțul City Grill se va extinde puternic în acest an, urmând să-și dubleze, practic, numărul de restaurante prin 4-5 deschideri noi. Dragoș Petrescu, proprietarul lanțului, estimează pentru Profit.ro că 2020 va fi un an bun pentru piața restaurantelor, pentru că este an electoral, iar veniturile oamenilor sunt mai sigure ca oricând, din acest motiv.
Ianuarie a fost o lună de excepție pentru grupul City Grill, pentru că vremea a fost foarte bună și clienților le-a fost foarte ușor să iasă din case și să vină la restaurante, spre deosebire de iernile grele și geroase, spune pentru Profit.ro Dragoș Petrescu. Astfel, întregul grul City Grill, cu 18 restaurante, a avut afaceri în ianuarie 2020 cu 22% mai mari decât în ianuarie anul trecut.
Motivat de acest rezultat, dar și de faptul că estimează un an foarte bun pentru piața de restaurante, în primul rând datorită apetitului crescut de consum al românilor, dar și pentru că este un an electoral, în care "nu se întâmplă nimic rău cu veniturile oamenilor", Petrescu și-a propus o extindere agresivă a lanțului City Grill, urmând practic să-și dubleze numărul de restaurante în 2020.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
"Noi ne dorim o dezvoltare importantă în acest an, adică deschideri de noi restaurante și achiziții de la concureță... Vrem să deschidem anul acesta 4-5 restaurante sub brandul City Grill. Investițiile în restaurantele noi sunt estimate la circa 3 milioane de euro", afirmă Petrescu.
Grupul City Grill are acum 18 restaurante, dintre care cinci restaurante City Grill, șase Trattoria Buongiorno, două Hanul Berarilor, Hanul lui Manuc, Caru cu Bere, Pescăruș, City Cafe și Beker Brau.
Anul trecut, grupul a avut o singură deschidere, sub brandul Beker Brau, un fost restaurant cumpărat de la fostul proprietar și redeschis în urma unei investiții de 1,5 milioane de euro.