Băcănia Boierească a inaugurat prima locație din București. Amenajarea a presupus o investiție de peste 50.000 euro și estimările pentru prima lună de activitate prevăd vânzări de peste 100.000 lei. Pentru 2024, Băcănia Boierească estimează o cifră de afaceri de aproximativ 7,5 milioane de lei, în creștere cu 20%.
”Băcănia Boierească a inaugurat prima locație din București. Decizia a venit ca urmare a cererii în creștere din partea clienților din Capitală, care comandau până acum online. Băcănia Boierească a fost fondată în 2015 și reprezintă un lanț integrat de la fermă la băcănie cu produse alimentare artizanale și naturale”, anunță compania, citată de news.ro.
Locația Băcănia Boierească din București acoperă o suprafață de 85 metri pătrați, din care 40 mp sunt alocați spațiului de vânzare. Amenajarea locației a presupus o investiție de peste 50.000 euro și estimările pentru prima lună de activitate prevăd vânzări de peste 100.000 lei.
Gama de produse disponibilă în locația din București include preparatele afumate și crude, dar și produse de la alți producători locali. Băcănia Boierească are colaborări cu 24 producători și procesatori locali, preponderent din zona Moldovei.
Sunt peste 150 produse listate în oferta locației din Capitală, iar în prima zi bonul mediu a fost de 80 lei. Cel mai bine vândute au fost produsele din carne – salamul crud uscat, cârnații sticks sau pastrama de vită Angus, dar și berea Suceava, sau dulciurile artizanale.
Băcănia Boierească a pornit ca o mică băcănie situată la demisolul unei pensiuni pe care fondatorii Georgiana și Cosmin Păstrăv o au în localitatea Suceava. Cei doi aveau la acea vreme o fermă de vaci Angus și carnea era inclusă în meniul restaurantului pensiunii. Au creat astfel un sistem în care lanțul de producție este atent monitorizat, de la iarbă până la produsul final.
CITEȘTE ȘI Nestlé, acuzată în Franța că ar fi vândut 15 ani apă minerală care nu respectă standardele. Mesajul companiei„Odată cu extinderea din Capitală adăugăm un nou magazin pentru acest business dedicat autenticității și calității fără compromisuri. După extinderea în Suceava, am ales Bucureștiul dintr-un motiv foarte simplu: clienții ne vor aici. Odată cu lansarea magazinului online Băcănia Boierească, am observat că cele mai multe comenzi vin din Capitală. Acum am venit noi aici, pentru a fi mai aproape de cei care vor cele mai bune produse pentru alimentația lor”, a declarat Cosmin Păstrăv, cofondator Băcănia Boierească.
Acest business a fost susținut prin investiții din fonduri europene de 220.000 de euro și un credit. Prima etapă a fost deschiderea unui abator și a unei carmangerii pentru a asigura un control strict asupra calității produselor oferite.
CITEȘTE ȘI Amazon, cercetată într-o a doua anchetă la Milano, pentru evaziune fiscală„Extinderea în București este un moment foarte important pentru noi. Am pornit de la nevoia noastră – de a avea acces la produse curate și sigure, iar carnea premium să fie din cele mai bune surse – și am descoperit astfel că sunt mulți alții care apreciază calitatea produselor de cel mai înalt nivel”, a declarat Georgiana Păstrăv, cofondatoare Băcănia Boierească.
Pentru 2024, Băcănia Boierească estimează o cifră de afaceri de aproximativ 7,5 milioane de lei. Asta înseamnă o creștere cu aproape 20% față de anul precedent. Totodată, extinderea pe piața din România prin noua locație din București face parte dintr-o strategie mai amplă de dezvoltare care vizează și facilitarea colaborărilor cu alte magazine și restaurante.
CITEȘTE ȘI UE primește prima cerere de autorizare a vânzării de carne cultivată în laboratorBăcănia Boierească a fost lansată în 2015 de Georgiana și Cosmin Păstrăv în localitatea Suceava. Businessul a fost extins în timp prin magazine în Suceava și București. Portofoliul propriu de produse cuprinde peste 70 de preparate afumate și crudități (carne de porc, vită și pui). Băcănia Boierească listează și alte peste 140 de produse de la peste 20 de producători locali.