Retailerul Auchan nu intenționează să își schimbe strategia sau structura operațiunilor de pe piața din Rusia, a anunțat divizia din Rusia a grupului francez într-un comunicat remis Reuters.
Caracteristicile piețelor externe de interes pentru magazinele online din România, resursele umane în perioada post-pandemică, evoluția pieței forței de muncă în companiile implicate în comerțul electronic și multe alte teme vor fi prezentate la Conferința Profit.ro - DPD România Barometrul e-Commerce. Provocări în vremuri de criză.
Evenimentul, programat pentru 27 mai, la hotelul Marriott Bucharest Grand Hotel, cu sprijinul DPD și al Asociației Române a Magazinelor Online, va fi transmis în direct la PROFIT NEWS TV.
Detalii AICI
Acest comunicat vine ca răspuns la informațiile apărute în presa locală conform cărora Auchan Russia ar putea să cedeze controlul asupra operațiunilor sale către o terță parte, scrie Agerpres.
Auchan, care are aproximativ 30.000 de angajați, 231 de magazine și afaceri online în Rusia, este una dintre puținele companii occidentale care continuă să opereze în Rusia după invadarea Ucrainei.
La finele lunii martie, Auchan anunța că intenționează să își mențină o prezență în Rusia, ceea ce a determinat Ucraina să ceară o boicotare a magazinelor grupului francez, în condițiile în care alte mari companii precum McDonald's, Renault sau Nike au ieșit de pe piața din Rusia.
"Principala misiune a Auchan Retail Russia este să ofere populației produse de calitate la prețuri accesibile. La acest moment, Auchan nu intenționează să facă schimbări în strategia sau modul de organizare a companiei", a informat Auchan Russia într-un comunicat.
Înainte de începerea războiului din Ucraina, Auchan intenționa să cheltuie peste 20 de miliarde de ruble (340 milioane de dolari) pentru dezvoltarea serviciilor digitale în Rusia până în 2024, în ideea de a-și crește vânzările online pe fondul creșterii concurenței din partea rivalilor.