Asociația Marilor Rețele Comerciale din România și-a ales Consiliul Director format din cinci reprezentanți aleși pentru un mandat de doi ani din rândul companiilor membre.
Alina Vlădoianu-Teau (Mega Image România), Cristian Stoicescu (Ikea), Gabriela Mihăilescu (PENNY România), Tiberiu Dănețiu (Auchan Retail România) și Valer Hancaș (Kaufland România) formează noua componență a Consiliului Director al AMRCR, în urma votului exprimat în cadrul Adunării Generale a Asociației, scrie Agerpres.
Asociația Marilor Rețele Comerciale din România (AMRCR) a fost înființată în anul 2003 și grupează următoarele 22 companii din retailul alimentar și nealimentar din România: Altex, Artima, Auchan, Brico Depot, Carrefour, Columbus, Cora, DM Drogerie Markt, Decathlon, Dedeman, Flanco, Hornbach, Ikea, Jumbo, Lidl, Kaufland, Mega Image, Metro Cash & Carry, Mobexpert, Penny, Profi, Selgros.
CITEȘTE ȘI VIDEO Profit TV - Să ajutăm business-ul. Dan Fați, CEO Dacris: Firmele se pregătesc pentru revenirea angajaților la birouri. Tombole cu premii, ciocolată, mic dejun pentru cine vine la birou. Pandemia a sporit gradul de suprasolicitare de trei ori, la 25%La nivel european, AMRCR este membră EuroCommerce, în decembrie 2017 devenind membră în comitetul director al acestei organizații ce grupează federații și companii din domeniul retail și comerțului internațional din 31 de țări. AMRCR este membră, prin Federația Patronală a Rețelelor din Comerț, a Confederației Patronale "Concordia", organizație reprezentativă la nivelul economiei naționale și partener de dialog social.