Românii își doresc articole vestimentare, încălțăminte și accesorii în tendințe de la branduri de top și pentru a căror achiziție sunt dispuși să aloce un buget mediu de aproximativ 150 de lei per produs, potrivit unei analize Fashion Days.
În prima jumătate a anului, clienții Fashion Days au adăugat în lista lor de produse favorite peste 1,7 milioane de produse, în valoare de 250 de milioane de lei. În perioada analizată, românii și-au dorit, cu precădere, produse din categoriile pantofi sport casual, genți și accesorii, inclusiv ceasuri, și rochii.
Aproximativ 79% din articolele au fost adăugate de femei, fapt ce se reflectă și în comportamentul de achiziție; în mod obișnuit, 65% din clienții Fashion Days fiind femei.
În intervalul analizat, 66% din produsele preferate de clienți au fost adăugate direct din aplicațiile mobile, restul de 34% în egală măsură de pe desktop sau din browserele pentru mobil sau tabletă.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Prețul mediu al unui produs adăugat de clienții Fashion Days în lista lor de produse favorite este de 150 de lei, iar cele mai scumpe produse dorite în ultimele șase luni au fost din categoria ceasurilor.
Magazinul online Fashion Days cuprinde peste 500.000 de piese vestimentare, încălțăminte și accesorii pentru femei, bărbați și copii, de la peste 1.000 de branduri, precum Calvin Klein, Michael Kors, Armani, Nike, Converse, Desigual sau Guess. Fondată în 2009 de către antreprenori elvețieni, compania s-a extins rapid și operează în prezent în România, Bulgaria și Ungaria.
Din 2015, Fashion Days este parte a grupului eMAG.
În 2016, Fashion Days a obținut în România o cifră de afaceri de 136 milioane de lei, cu 29% mai mare față de anul precedent.