Americanii și-au schimbat comportamentul în privința consumului de alimente în timpul celor 17 săptămâni de pandemie și au cumpărat ciocolată în valoare de 3,7 miliarde de dolari, o creștere de 6,3% față de aceeași perioadă a anului trecut, potrivit Nielsen, citat de CNN.
Mars Wrigley, care vinde branduri precum M&M's și Snickers, a anunțat că vânzările au crescut în special online, scrie News.ro.
"Am observat că vânzările sunt foarte mari", a declarat, într-un interviu pentru CNN Business, Anton Vincent, președinte al Mars Wrigley pentru America de Nord. Și când oamenii au cumpărat M&M's, au cumpărat pungi mai mari cu aceste produse, a precizat Vincent.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Oamenii au cumpărat și alte produse. Consumul de produse alimentare de tip snack food a crescut la 8% în aprilie 2020 față de anul precendent, potrivit ultimelor date anunțate de firma de cercetare de piață NPD.
"Consumatorii s-au răsfățat cu dulciuri mai mult decât anul trecut", a spus Darren Seifer, analist pe alimente și băuturi la NPD.
Și-au făcut mai multe provizii de prăjituri, înghețată și gustări sărate - aproape 37% dintre americani au declarat în aprilie că aveau trei sau mai multe produse din aceste categorii - și de snack-uri pe care le consumau seara, a mai spus Seifer.
Americanii au luat o pauză de la menținerea sănătății pentru a face față stresului și angoaselor, a subliniat Seifer.