Vitacom Electronics, unul dintre cei mai importanți electro-retaileri din România, anunță o cifră de afaceri de 54 milioane de lei în 2018, în creștere cu 11% față de anul anterior.
”Pentru Vitacom, anul care tocmai a trecut a însemnat anul schimbărilor, al finalizării unor proiecte importante și al implementării unor tehnici care să sporească productivitatea și eficiența angajaților. Am încheiat anul cu o cifră de afaceri de aproximativ 54 de milioane de lei, depășind-o pe cea din 2017 cu 11%. Cel mai important factor care a contribuit la creșterea cifrei de afaceri a fost punerea în aplicare a sugestiilor clienților Vitacom. Alte elemente care au contribuit la această creștere au fost și campaniile inedite de marketing pe partea de vânzare tradițională și lansarea unui nou site, mult mai rapid și mai intuitiv pentru vânzarea online”, spune Aviva Vita, PR & Marketing Manager în cadrul Vitacom Electronics.
Vitacom Electronics remarcă o creștere a încasărilor înregistrate pe segmentul B2C, în condițiile în care business-ul este unul îndreptat către segmentul B2B, compania clujeană având ca parteneri circa 1.500 de revânzători.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
În evoluția afacerilor Vitacom Electronics, un impact însemnat l-au avut și campaniile promoționale, de genul Black Friday, dar în special produsele din gamele Well și Chrome, mărci proprii.
Pentru acest an, compania anticipează o accelerare a ritmului de creștere a cifrei de afaceri, înregistrând un nou avans de două cifre.
”Ne dorim să punem la dispoziția clienților noștri noi produse sub brandul Well, mărirea portofoliului Vitacom cu produse de îngrijire personală și cu electrocasnice, respectând solicitările primite de la clienții și partenerii Vitacom. În ceea ce privește cifra de afaceri, anticipăm o creștere de 14% față de anul trecut”, a mai spus Aviva Vita.
Vitacom Electronics este prezentă pe piața locală din 1991.