Reynaers Aluminium România are un plan de investiții de circa 1.400.000 euro pentru următorii cinci ani, destinat expansiunii și dezvoltării pe plan local. Cea mai recentă acțiune din plan, cu un buget total de peste 500.000 euro, este relocarea noului sediu, ce include un showroom de circa 200 mp.
Compania, parte a grupului belgian Reynaers, lider european pe segmentul soluțiilor de aluminiu pentru construcții, spune că mizează pe această strategie încă din 2015, când a pus bazele primului centru logistic din România, cu o investiție totală de 1 milion de euro.
Noua locație Reynaers Aluminium România se află într-o clădire de birouri recent lansată în Capitală, iar showroom-ul găzduiește 15 mostre scara 1:1, o zonă interactivă, mai multe zone pentru întâlniri și, bineînțeles, zone de expunere pentru accesorii, game de culori și colțari 3D. Pe lângă produsele expuse, vizitatorii pot testa aplicația de simulare virtuală, ce permite vizionarea unui proiect viitor încă din faza de concepție. Cu această aplicație se pot parcurge diferitele spații ale clădirii, respectiv revizuirea sau ajustarea tuturor aspectelor legate de proiectare. Aplicația are la bază proiectul arhitectural realizat 3D, pe care îl transformă într-un model virtual, în care se poate intra pentru a examina toate aspectele tehnice și de design atât la interior, cât și la exterior.
CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Speedwell, susținut de multimilionari din Belgia, lansează un fond de 100 milioane de euro dedicat investițiilor în locuințe românești„De la creionarea conceptului până la elementele expuse, acest showroom este gândit pentru fiecare tip de partener Reynaers - arhitecți, dezvoltatori, investitori, antreprenori generali, fabricanți și, nu în ultimul rând, beneficiari finali - combinând atât aspecte tehnice, digitale, cât și elemente specifice de design. Mostrele prezentate ne ajută să creăm o experiență practică pentru partenerii noștri, în timp ce aplicațiile digitale ne ajută să depășim limitările de spațiu ale unui showroom unde nu poți arăta tot ce poți oferi”, a declarat Daniel Popa, Country Manager Reynaers România.
Showroom-ul include inovațiile recent lansate de către Reynaers Aluminium, prezentate anul acesta și la expoziții internaționale din Paris, Bruxelles, Londra și Munchen, precum și ultimele extensii ale sistemelor pentru ferestre și uși, uși glisante și pereți cortină.
Compania are în plan și dezvoltarea canalului local de distribuție prin extinderea prezenței în zonele din portofoliu – Cluj-Napoca, Iași și Timișoara.
Înființat în 1965, grupul Reynaers, cu sediul in Duffel, Belgia, are peste 2.200 de angajați, în peste 40 de țări, la nivel mondial și a încheiat anul 2018 cu o cifră de afaceri de 537 milioane euro, la care subsidiara din România a contribuit cu circa 7 milioane de euro.
Prezentă pe piața locală din 2006, Reynaers Aluminium România și-a vândut produsele pentru mai multe proiecte rezidențiale, comerciale, office sau industriale. Printre acestea: Oregon Park, Brașov Business Park, Promenada Mall, Afi Business Park, Amber Gardens, One Charles de Gaulle, One Herăstrău Plaza, Rahmaninov Residence, Aviatiei Park, Catedrala Mântuirii Neamului, Arctic Găiești etc.